پيشرو دانش

دانلود تحقيق نظام بانكداري و اصلاح آن

تحقيق نظام بانكداري و اصلاح آن

تحقيق نظام بانكداري و اصلاح آن

فرمت فايل : doc

حجم : 23

صفحات : 51

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

نظام بانكداري و اصلاح آن

يگانگي واتحاد ملتها قرن هاست كه در دستور كار زمامداران جهان مسير پر فراز ونشيبي را طي مي كند . شايد بشر در هزاره سوم بيش از پيش به اين مهم دست يافته كه خود را به ديگري وغيره نزديكتر سازد ، چنانچه پس از دو جهاني دريافته كه ديگر به تنهايي قادر به اداره جهان نيست .

در اين دو جنگ رهبران فاتح جهان به اين اولويت صحه گذاردند كه بدون يكپارچگي ووحدت معنوي ومادي همه كشورها امكان بهينه سازي ، برنامه ريزي ومصون نگه داشتن بشريت ميسر نيست و استفاده بهينه از منابع موجود طرح و مورد بررسي قرار گرفت . رنگين كماني از مردان برجسته و تمدن ساز قرن بيستم در كنفرانسها وكنگره هاي جهاني مشاركت فعالي را از خود به نمايش گذاشته تا جهان را به سمت يكپارچگي پيش ببرند . جهاني سازي نه قدمتي 8 ساله دارد ونه مي توان آنرا از دريچه كشوري به گمنامي مراكش نگريست .

...

نظام بانكداري ايران به دليل شكل وساختار خود با حجم بزرگي از مشكلات از جمله نسبت پايين سرمايه به دارايي ، حجم بالاي تسهيلات ووامهاي بدون گردش وميزان بالاي مطالبات معوق روبرو است . گرچه دولت در برنامه سوم توسعه اقتصادي درصدد است با تزريق يك حجم بالاي سرمايه ( 5000 ميليارد ريال ) به بانكها نسبت سرمايه به دارايي هاي آنها را به رقم 8 درصد برساند اما تا رسيدن به وضعيت مطلوب هنوز راه درازي در پيش است . چرا كه بر اساس مصوبات كميته بال ، بانكها موظفند ظرف سه سال آينده نسبت سرمايه به دارايي خود را به 12 درصد افزايش دهند بانكها ما از زاويه ارائه خدمات نوين به مشتريان استفاده از خدماتIT  وحركت به سوي بانكداري الكترونيكي (E - BANKING ) نيز با مشكلات زيادي روبرو هستند...

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۴:۰۶ | پيشرو دانش
،

تحقيق عوامل ناسازگاري نوجوانان

تحقيق عوامل ناسازگاري نوجوانان

تحقيق عوامل ناسازگاري نوجوانان

فرمت فايل : ppt

حجم : 387

صفحات : 94

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

عوامل ناسازگاري نوجوانان

دوره نوجواني و ويژگي هاي آن

معني ومفهوم سازگار وناسازگار

صورت هاي ناسازگاري

توزيع ناسازگاران

علل ناسازگاري ها

علل زيستي

علل رواني

علل فرهنگي-اجتماعي

علل سياسي

ايجاد زمينه اشتغال

مهارت حرف شنوي

نوجوانان وفرار از خانه

كنترل معاشران

وسايل ارتباط جمعي

اينترنت

بازي هاي رايانه اي

وظيفه امروزي ما

منابع

------------

ما امروزه در سطحي وسيع مواجه با افرادي هستيم كه ناسازگارند،بداخلاق اند،مرتكب جرم و گناه مي شوند،به سازشهاي نامشروع تن در مي دهند،براي حفظ موقعيت كنوني خود هدف را ناديده مي گيرند،رفتارشان ضد اجتماعي است،معاشرت شان بر اساس ضوابط مقبول اجتماع و مذهب نيست،به قول و فعلشان نمي توان اعتماد كرد از آن بابت كه بسيار متزلزل و سست بنياد است...

در سطح بين المللي و گاهي هم ملي رقابت هاي خطرناك،سبقت جوي هاي پرخطر،جنگ سردوگرم به چشم مي خورد آن هم با چنان وسعت و دامنه اي كه ديگر اعصاب سالمي براي آنها كه مي خواهند آرامش و فراغي داشته باشند و به دردهاي خود و جامعه برسند باقي نمي گذارد.هر يك از اين مسائل موجبي براي پريشان حالي ،ناراحتي و اضطراب و سلب آرامش رواني هستند.

...

نتيجه گيري

بهر حال بايد بپذيريم كه بازي هاي رايانه اي همانند بسياري ازپديده هاي عصر فناوري اطلاعات به زندگي ما وفرزندمان راه پيداكرده،اگربخواهيم آنرا ناديده بگيريم وفرزندمان را محروم نماييم،از طريق دوستان يا مكان هايي كه در آن مي تواند بازي كند،نيازخودرارفع مي كند،همچنين اگر بخواهيم فرزند خود را به حال خود بگذاريم،خطرهاي روحي،رواني و جسمي اورا تهديد مي كند.لذا والدين ودست اندركاران امور فرهنگي وآموزشي بايدبابرنامه ريزي صحيح راه را براي استفاده صحيح از بازي ها فراهم كنند.ضمن اينكه از ورود بازي هاي مخرب وغيرمجاز به داخل كشور،توسط مراجع ذيصلاح ممانعت بعمل آيد وبه دنبال آن نظارت جدي والدين در خانه اعمال شود وفرهنگ استفاده صحيح از بازي هاي رايانه اي به فرزندان آموخته شود.

...

قيمت محصول : 5500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۳:۴۰ | پيشرو دانش
تحقيق عوامل ناسازگاري نوجوانان،

دانلود مقاله نقش طلاق در گسست روابط عاطفي

مقاله نقش طلاق در گسست روابط عاطفي

مقاله نقش طلاق در گسست روابط عاطفي

فرمت فايل : doc

حجم : 29

صفحات : 38

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

طلاق عاملي براي گسستن روابط هاي عاطفي

آسيب هاي نظام خانواده

1- ناسازگاري زن و شوهر: دلايل بي شماري دارد كه وجه مشترك همه آن ها برآورده نشدن انتظارات است.

انتظارات چيست؟ الگوهاي عملي هستند كه هر يك از دو طرف ديگري را موظف به تحقق آن ها مي داند و در صورتي كه طرف مقابل آن ها را محقق نسازد. آزردگي و نارضايتي و در نهايت ناسازگاري و جدايي پيش مي آيد.

2- نظام اجتماعي و ناسازگاري زن و شوهر: انسان اجتماعي در نظام اجتماعي ، اجتماعي مي شود ودر واقع رابطه هاي اجتماعي و هنجارهاي فرهنگي را دروني مي كند. اگر فرآيند اجتماعي ناقص باشد و يا زن شوهر در دو فرآيند كاملاً متفاوت اجتماعي شده باشند درك صحيحي از وظايف و نقش هاي طرف مقابل نخواهد داشت و لذا عدم درك صحيح مي تواند موجب ناسازگاري مي شود.

...

راههاي كاهش وقوع طلاق

راههاي كاهش وقوع طلاق؟ از آنجايي كه ناآگاهي در زمينه هاي مختلف يكي از مهمترين عوامل طلاق است بنابراين مشاور دادن به افاردي كه مي خواهند ازدواج كنند و بالا بردن سطح آگاهي آنها در جهت موفق بودن ازدواج كمك شايان توجهي است . در جامعه ما از مراكز مشاوره خانواده استفاده مي شود. در كشور ما آگاهي هاي مناسبي در مورد جنس مخالف داده نمي شود و اين خود مي تواند عاملي براي شكست در ازدواج و در نتيجه طلاق باشد.

...

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۳:۱۵ | پيشرو دانش
مقاله نقش طلاق در گسست روابط عاطفي،

مقاله تاثيرﺁموزش فلسفه بر مهارت استدلال و تقويت روحيه همكاري دانش آموزان

مقاله تاثيرﺁموزش فلسفه بر مهارت استدلال و تقويت روحيه همكاري دانش آموزان

مقاله تاثيرﺁموزش فلسفه بر مهارت استدلال و تقويت روحيه همكاري دانش آموزان

فرمت فايل : doc

حجم : 22

صفحات : 16

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

بررسي تاثير ﺁموزش فلسفه بر مهارت هاي استدلال و تقويت روحيه همكاري دانش آموزان

بيان مسئله

روش آموزش فلسفه

1- شروع كار

2- هدايت بحث

آيا آنچه مي‌گويند واضح است؟

آيا آنچه مي‌گويند هماهنگ است؟

چگونه با عدم توافق مواجه مي‌شوم؟

آيا در ساير مواقع نيز طالب دليلند؟

آيا معيارهاي مناسب را مورد استفاده قرار مي‌دهيم؟

آيا ما جايگزينها را در نظر مي‌گيريم؟

آيا ما تمايزهاي مناسبي ميان امور قايل مي‌شويم؟

چه مفروضاتي را  در نظر مي‌گيرند؟

آيا افراد به دلالتهاي آنچه گفته مي‌شود توجه دارند؟

آيا نسبت به ديگران ابراز احترام مي‌كنند؟

آيا ارتباط مطالب را با بحث اصلي حفظ مي‌كنيم؟

اهداف تحقيق

سوالات تحقيق

ضرورت انجام تحقيق

نتيجه گيري

---------------

بيان مسئله

فلسفه براي كودكان  گرايش نوپايي است كه در دهه هفتم سده بيستم ميلادي ظهور كرد و در سي و پنج سال اخير مورد اقبال عام قرار گرفت و بسط و توسعه فراوان يافت. رايجترين روي آورد در فلسفه براي كودكان، رهيافت ليپمن است. تربيت انسان‌هاي صاحب انديشه بايد نخستين هدف تعليم و تربيت باشد.( ليپمن , 1382 ) . جهتگيري عمده فلسفه براي كودكان در روي آورد رايج آن (يعني رهيافت ليپمن و پيروانش)، افزايش مهارت تفكر منطقي است. اندرسون (1977) و هارتر‌ (1980)  بر نقش اساسي جستجوي معنا در شناخت تاكيد مي‌ورزند و معتقدند دانش‌آموزان بايد به طور فعال تلاش كنند، اطلاعات جديد را با دانسته‌هاي قبلي خود وحدت بخشد و آن‌‌چه را مهم و با ارزش است استنباط و انتخاب كنند و به طور راهبردي درباره يادگيري خود بينديشند. فلسفه، مطالعه تفكر از طريق تحليل، استدلال و به كارگيري منطق را مورد تاكيد قرار داده است.

قيمت محصول : 3500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۲:۵۲ | پيشرو دانش
،

مقاله علل منشا و راههاي درمان اضطراب

مقاله علل منشا و راههاي درمان اضطراب

مقاله علل منشا و راههاي درمان اضطراب

فرمت فايل : doc

حجم : 23

صفحات : 25

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

مقدمه

1ـ اختلالات نوروتيك يا نوروزها و حالات عصبي

اضطراب چيست ؟

فرق ترس با اضطراب چيست ؟

نظريه هاي اضطراب

ج : اضطراب در معناي نداشتن كنترل

علايم و جلوه هاي اضطراب چيست ؟

منشأ و علل اضطراب و انگيزه هاي آن

1 – تهديد نسبت به هدف يا موقعيت

2 – ترس از ظهور تمايلات خطرناك

3 – احساس گناه و ترس از تنبيه

4 – تجديد فعاليتهاي ضربه هاي قلبي

راههاي درمان اضطراب چيست ؟

منابع

----------

مقدمه :

نگراني يا اضطراب عادي واكنشي است طبيعي و لازم كه در حقيقت جزيي از زندگي است وباعث يادگيري و رشد شخصيت و بالا بردن ميزان كارآيي و هوشياري و حتي تحريك فرد مي شود . اضطراب وقتي حالت مرضي پيدا مي كند كه از حد طبيعي بگذرد و با شدتي غير عادي تعادل رواني فرد را مختل و باعث نقصان كارايي و پيدايش يك سلسله اختلالات جسماني و رواني شود .

از مشكلات و اختلالات اساسي جوانان و نوجوانان پيدايش ترس و اضطراب در آنان است . كه سبب بروز دشواري هايي در كار تربيت و هدايت آنهاست . اين اختلال بويژه در آغاز بلوغ بسيار به چشم مي خورد . و وضع آنچنان پيچيده و درهم است كه خود آنان نيز از اين حالت خود در شگفت هستند ...

...

قيمت محصول : 3500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۱:۰۱ | پيشرو دانش
مقاله علل منشا اضطراب، راههاي درمان اضطراب،

دانلود مقاله بررسي اعتماد به نفس دانش آموزان و افزايش آن

مقاله بررسي اعتماد به نفس دانش آموزان و افزايش آن

مقاله بررسي اعتماد به نفس دانش آموزان و افزايش آن

فرمت فايل : doc

حجم : 141

صفحات : 17

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

اعتماد به نفس دانش آموزان

فهرست مطالب :

مقدمه

اعتماد به نفس چيست

اعتماد به نفس در ابتدا چگونه شكل مي گيرد

انواع مختلف اعتماد به نفس

نشانه هاي ضعف اعتماد به نفس

عواملي كه باعث اعتماد به نفس ضعيف  مي شود

دلايل  كمبود اعتماد به نفس

اندازه گيري اعتماد به نفس

ويژگيهاي دانش آموزاني كه اعتماد به نفس بالا دارند

ويژگيهاي دانش آموزاني كه اعتماد به نفس پايين دارند

چگونه اعتماد به نقس را  افزايش دهيم

معلم چه كارهايي مي تواند براي اعتماد به نفس دانش آموزان انجام دهد  

براي پيشگيري از كاهش افت اعتماد به نفس در دانش آموزان چه بايد كرد

پيشنهادهاي ما در ارتباط با اعتماد به نفس

سازمانها يا مراكز كمك كننده  د ر زمينه اعتماد به نفس دانش آموزان

فهرست منابع

---------

مقدمه

اغلب مردم معناي واقعي كلمه ي "اعتماد به نفس"را به خوبي درك نمي كنند . به همين دليل آن نوع از اعتماد به نفس و خود باوري را كه مطلوب و مورد نظرشان است در زند گي تجربه نمي كنند چون فكر مي كنند اعتماد به نفس يعني اين كه ايمان واعتماد به موفقيتها يي كه در كارها به دست مي آورند ، در صورتي كه اعتماد به نفس واقعي وحقيقي آن است كه قبل از اين كه در كاري موفق شويم نوعي اعتماد به توانايي خود براي انجام آن كار داشته باشيم.   بارها شنيديد كه پيشگيري بهتر از درمان است و اين موضوع دقيقا در ارتباط با اعتماد به نفس كودكان مصداق پيدا مي كند. سن كودكان يا نوجوانان مهم نيست ، ارتباط خوب معلم و دانش آموزان براي پروش كودكاني با اعتماد به نفس و مطمئن به خود ضروري است .

...

نشانه هاي ضعف اعتماد به نفس

الف ) علائم و نشانه هاي فيزيكي :

 معمولاً يك يا چند علامت از نشانه هاي فيزيكي زير مبين و نشانه ضعف اعتماد به نفس است:

۱- لبهاي آويزان

۲- صورت پژمرده و سيمايي غمگين

۳- چشمان بي فروغ

۴- لرزش ضعيف دست ها

۵- صداي ضعيف و نامطمئن

۶- پشت قوز كرده

قيمت محصول : 3500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰:۱۵ | پيشرو دانش
مقاله افزايش اعتماد به نفس دانش آموزان،

تحقيق شناخت و بكارگيري روشهاي يازدارنده مصرف نابجاي مواد مخدر و الكل

تحقيق شناخت و بكارگيري روشهاي يازدارنده مصرف نابجاي مواد مخدر و الكل

تحقيق شناخت و بكارگيري روشهاي يازدارنده مصرف نابجاي مواد مخدر و الكل

فرمت فايل : doc

حجم : 27

صفحات : 35

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

تحقيق شناخت و بكارگيري روشهاي يازدارنده مصرف نابجاي مواد مخدر و الكل

هدف تحقيق :

هدف از پژوهش كار بر روي شناخت ، بكارگيري شيوه ها و برنامه‌هايي است كه نياز بازدارنده افراد از مصرف نابجاي مواد مخدر ، روان گردان ، الكل و توتون هستند و گروه مخاطب تمام افراد جامعه كشورمان به خصوص اولياء و مربيان مي باشند .

...

راه پيكار با اعتياد :

در راههاي پيكار با اعتياد راههاي زير پيشنهاد گرديده است :

1-پيشگيري از اعتياد بوسيله تنوير افكار عمومي و توجيه رواني مردم و تشريح مضرات خانمان برانداز آن .

2-تكميلو تجهيز وسائل درماني موجود و توسعه و گسترش  سازمانهاي بهداشتي براي معالجه معتادان در سطح كشور .

3-توان بخشي و مراقبت كامل از بيماران معتاد در دوران طولاني شفاهت و مراقبت كافي پس از خروج از بيمارستان كه حساس ترين وقت بازگشت بيمار به سوي اعتياد محسوب مي گردد .

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۹:۵۴ | پيشرو دانش
روشهاي يازدارنده مصرف مواد مخدر و الكل،

دانلود مقاله اهداف تعليم و تربيت از نظر بزرگان و اسلام

مقاله اهداف تعليم و تربيت از نظر بزرگان و اسلام

مقاله اهداف تعليم و تربيت از نظر بزرگان و اسلام

فرمت فايل : doc

حجم : 19

صفحات : 30

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

اهداف تعليم و تربيت از نظر بزرگان و اسلام

فهرست مطالب

مقدمه

اهداف تعليم و تربيت از ديدگاه

الف ) فارابي

ب ) قاسبي

ج ) ابن سحنون

مبناي تعيين اهداف تعليم و تربيت

الف ) مبناي علمي

ب ) مبناي فلسفه

1) معرفت شناسي

2) هستي شناسي

3) ارزش شناسي

ج ) مبناي ديني

اهداف تربيتي از ديدگاه اسلام

اهداف نمائي

اهداف جزئي

روش‌هاي تعليم و تربيت

الف ) روش هاي تربيت مقربي

ب ) روش‌هاي خودسازي

ج ) روش‌هاي تربيت در اسلام

د ) روش‌هاي تعليم و تربيت از ديدگاه ابن خلدون

آداب و وظايف ويژه معلم با دانش آموزان

آداب و وظايف معلم در امر تدريس و جلسه درس

چكيده

منابع

-----------

چكيده

تعليم و تربيت دو وسيله مهم تربيت اند كه در تعليم به معناي ياد دادن و تربيت به معناي نمو دادن مي باشد و اين دو به هم نيازمند و هر يك به ديگري مربوط است.

در تعليم و تربيت اسلام:

1- اساس آن قرآن و حديث (رفتار و گفتار رسول خدا) و در كنار آن پرداخت زكات، صبر، ادب، احترام به پدر و مادر نقش وسيعي دارد.

2- اهداف تربيتي آن: الف) اهداف غايي كه همان قرب الهي ب) اهداف واسطه اي كه حد واسط بين اهداف نهايي و جزئي است و به 4 دسته كلي خلاصه مي شود.

1) هدف تربيتي كه در آن خدا محور توجه است.

...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۹:۲۸ | پيشرو دانش
مقاله اهداف تعليم و تربيت از نظر بزرگان اسلام،

دانلود تحقيق اوقات فراغت دانش آموزان

تحقيق اوقات فراغت دانش آموزان

تحقيق اوقات فراغت دانش آموزان

فرمت فايل : doc

حجم : 31

صفحات : 36

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

مقدمه

طرح مساله:

اهميت و ضرورت تحقيق:

پيشينه تحقيق:

مقالات

گزارشي كه در اين رابطه منتشر شده است:

كتابهاي منتشر شده در اين رابطه:

تعاريف

پرسشهاي تحقيق:

روش شناسي:

مشكلات تحقيق:

يافته هاي تحقيق:

جدول شماره (1)- اطلاعات آماري رشد جمعيت جوانان

عدم مطالعه و شيوع انحرافات در ميان جوانان:

مصاحبه ها

نتيجه گيري:

منابع

-----------

مقدمه:

با توجه به بررسي ساختار جمعيتي كشورمان در نگاه نخست يك ويژگي چشمگير آشكار مي شود. كشور ايران داراي ساختار جمعيتي جوان است، به طوري كه در دهه 40 بالغ بر 75% از جمعيت كشور زير 35 ساله بوده اند و تا سال 1355 جمعيت جوان كشور 2/30% كل جمعيت بوده است. تا سال 1375 از نظر ساختار سني مانند تمامي كشورهاي در حال توسعه جهان اين رقم به35% كل جمعيت رسيد.

...

پرسشهاي تحقيق:

در اين تحقيق تلاش كرده ايم كه اوقات فراغت جوانان شهر تهران را بررسي كنيم و به سوالات زير به طور كلي پاسخ دهيم:

1.         تاثير اوقات فراغت هر نسل بر زندگي امروز آنها؟

2.         بررسي سبك زندگي افراد در هر نسل؟

3.         سبك زندگي آنان بر اساس سنت بوده يا مدرنيته؟

4.         آيا اوقات فراغت جوانان در هر نسل بر توسعه تاثيرگذار بوده است؟

5.         نحوه مديريت اوقات فراغت در اين سه دوره چگونه بوده است؟

روش شناسي:در اين تحقيق به علت ميداني بودن بخش عمده كار از روشهاي مصاحبه، پرسشنامه استفاده شده و نيز از روش اسنادي و كتابخانه اي براي مطالعات آماري استفاده برديم.

مصاحبه ها به صورت انفرادي صورت مي گرفت.

لازم به ذكر است به دليل اهميت نتايج تحقيق از مصاحبه شوندگان درخواست شد تا در حد توان صادقانه به سوالات پاسخ دهند و همچنين به دليل اين كه نسل اول مورد مطالعه در به يادآوري خاطرات گذشته دچار مشكل مي شدند از خانواده هاي آنان كمك لازم را مي گرفتيم.

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۹:۰۳ | پيشرو دانش
تحقيق اوقات فراغت دانش آموزان،

تحقيق ايده و امهات هاي پديده شناسي

تحقيق ايده و امهات هاي پديده شناسي

تحقيق ايده و امهات هاي پديده شناسي

فرمت فايل : doc

حجم : 17

صفحات : 39

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

ايده پديده شناسي يا بررسي اجمالي امهات هاي پديده شناسي

همبستگي ميان سخنراني هاي گوتينگن (ايده پديده شناسي و ديگر آثار هوسرل)

هر چند كه بسياري از مطالب اساسي پديدارشناسي بطور مفصل در بخش دوم آمده است،‌در اينجا بيشتر به سخنراني هايي كه در سال 1907 در گوتينگن انجام شد تاكيد مي شود زيرا اين سخنراني ها كه بعدا تحت عنوان كتاب ايده پديده شناسي به چاپ رسيد  رشته افكاري را بدست مي‌دهد كه در تمام آثار بعدي او بسط وتوسعه وگسترش يافتند. ...

...

موجود و پديدارشناسي

لازم مي آيد اشاره اي به معني موجود فلسفه پديدارشناسي هوسرل داشته باشيم.

نبايد از واژه موجود فورا تداعي به امري داشته باشيم كه بيرون از ذهن وجود دارد و قابل اشاره است بلكه منظور اين است كه هر چيزي كه متعال از ذهن بحساب آيد خود جهان يا خدا يا كثرات رياضي مورد تعليق قرار مي گيرند. كثرات رياضي تا بدانجا كه به صورت اموري كه مربوط به عمل فكر نباشد واموري كه داده شده و قابل«مشاهده» نباشندامري مشكوك بحساب مي آيد و در حوزه پديدارشناسي مورد توجه نمي باشد.موجود  بهر معنا بايد در علوم عيني مورد تحقيق واقع شود پديدارشناسي اساسي و مبناي خود را بر پديده گذاشته است.  مطالعه عينيت هاي متعال از عمل فكر تا آنجا كه اين عينيت ها در خود پديده تقويم مي شوند قابل بررسي هستند آنچه كه در ميدان پديدارشناسي «مشاهده» ميشود بخودي خود داراي حق اعتبار مي باشند. لذا اصل مطلب عبارت است، از به چنگ آوردن داده مطلق وضوح مطلق درباره داده كه هر شك معقولي را منتفي مي كند و در يك كلام به چنگ آوردن بداهت مطلق و مشاهده اي كه خود را تثبيت مي كند .

...

بهر صورت طريق  پژوهش پديدار شناسي بررسي نحوهاي مختلف دادگي وهمانطور تقويم نحوهاي مختلف عينيت و روابط آنها بايكديگر است كه هوسرل بعد از سخنراني هاي سال 1907 در كوتينگن هدف خود قرار دارد.

آنچه كه فوق العاده شگفت آور مي نمايد مجموعه بسيار وسيعي از دادگي ها است كه در تضايف با ذهنيت استعلايي ظاهر مي شوند وآنها همه به مثابه اعياني هستند كه در شناخت تقويم ميشوند.

 در ارتباطات متقابل اعيان علوم عيني، بخصوص عينيت فعليت واقعي فضايي-زماني تقويم مي شود.

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۸:۴۱ | پيشرو دانش
تحقيق ايده و امهات هاي پديده شناسي،
پيشرو دانش
نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

NEW

جستجوگر

درباره ما

رمزینه بارکد


آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 63
بازديد ديروز : 41
بازديد كل : 4057

↑ برو بالا

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان