پيشرو دانش

تحقيق رابطه ناهنجاري جسمي و آسيب حركتي دانش آموزان

تحقيق رابطه ناهنجاري جسمي و آسيب حركتي دانش آموزان

تحقيق رابطه ناهنجاري جسمي و آسيب حركتي دانش آموزان

فرمت فايل : doc

حجم : 22

صفحات : 14

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

رابطه بين ناهنجاري‌هاي جسمي و آسيب‌هاي حركتي در دانش‌آموزان پسر مدارس راهنمايي و متوسطه

فهرست مطالب:
چكيده
مقدمه
روش تحقيق
نتايج تحقيق
نمودار 1ـ درصد شيوع ناهنجاري‌ها در اندام فوقاني و تحتاني
نمودار 2ـ درصد شيوع آسيب‌هاي حركتي در دانش‌آموزان راهنمايي و متوسطه
بحث و نتيجه‌گيري
منابع
-----------
هدف از اين پژوهش، بررسي رابطه بين ناهنجاري‌هاي جسمي (پشت كج، پشت گود و پشت گرد، كف پاي صاف، پاي ضربدري، پاي پرانتزي) و آسيب‌هاي حركتي (شكستگي، در رفتگي، پيچ خوردگي، كشيدگي، زخم و جراحت و كمر درد) در دانش‌آموزان پسر مدارس راهنمايي و متوسطه مي‌باشد. اين تحقيق كه از نوع علي و پس از وقوع است، به صورت ميداني به تجزيه و تحليل نتايج مي‌پردازد.
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۹:۱۲ | پيشرو دانش
تحقيق رابطه ناهنجاري جسمي و آسيب حركتي دانش آموزان،

دانلود تحقيق خلاقيت كودكان و نقش معلم و بزرگسالان در تشويق شكوفايي و پرورش خلاقيت

تحقيق خلاقيت كودكان و نقش معلم و بزرگسالان در تشويق شكوفايي و پرورش خلاقيت

تحقيق خلاقيت كودكان و نقش معلم و بزرگسالان در تشويق شكوفايي و پرورش خلاقيت

فرمت فايل : doc

حجم : 20

صفحات : 32

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

خلاقيت كودكان و نقش معلم و بزرگسالان در تشويق شكوفايي و پرورش خلاقيت

فرآيند خلاقيت
به نظر مي رسد كه خلاقيت درغالب موارد مراحل قابل تشخيصي راطي مي كند كه اين مراحل درباره كارهاي علمي وهنري بسيار مشابه است به قرار زير:
الف ـ مرحله آمادگي
دراين مرحله كودك با هدايت و تشويق مربي ، مسأله اي رابررسي وانگيزه اوليه پيدا مي كند . ممكن است اين انگيزه درخود كودك به سبب برخورد با مسأله يا مشكل بوجود آيد .كنجكاوي ، درك مشكل ، علاقه وآمادگي براي حل آن ، مكالمه دروني باخود يا مكالمه خيالي بين خود ويك فرد ديگر ازخصوصيات اين مرحله است.
...
مطالب:
خلاقيت چيست ؟
چرا بايد موضوع خلاقيت رادركودكان مطالعه كرد؟
چه چيزي بربروز خلاقيت تأثير مي گذارد ؟
چگونه بايد خلاقيت كودكان راتشويق كرد؟
عوامل مؤثر درشكوفايي خلاقيت كودكان
نقش معلم درشكوفايي خلاقيت كودكان
نقش بزرگسالان درشكوفايي خلاقيت كودكان
فرآيند خلاقيت
موانع رشد خلاقيت
شرايط پرورش خلاقيت
نتيجه گيري
منابع : درون متني

قيمت محصول : 4500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۸:۰۴ | پيشرو دانش
،

دانلود تحقيق بستر عمومي آموزشي با كامپيوتر

تحقيق بستر عمومي آموزشي با كامپيوتر

تحقيق بستر عمومي آموزشي با كامپيوتر

فرمت فايل : doc

حجم : 97

صفحات : 37

گروه : پژوهش

توضيحات محصول :

خواسته ها و مشخصات يك بستر عمومى براى آموزش به كمك رايانه

چكيده  
 استفاده از رايانه در امر آموزش ، مى تواند تحول بزرگى را در فراروند آموزش ايجاد كند. در ايجاد سيستم‏ هاى آموزش به كمك رايانه، روشهاى مختلفى متصور است. در اغلب سيستم‏هاى ايجاد شده، يك سيستم براى آموزش تنها يك زمينه خاص علمى ايجاد مى‏شود و تلاشى مشابه، براى ايجاد يك سيستم آموزشى در زمينه ديگر نيز انجام مى‏شود. در اين مقاله خصوصيات يك بستر عمومى مورد بحث قرار مى‏گيرد كه امكان پياده‏سازى مجموعه‏هاى مختلف آموزشى را در زمينه‏هاى مختلف علمى فراهم مى‏كند. اين بستر پويا طى يك پروژه تحقيقاتى به صورت يك مدل پيش نمونه سازى شده  ايجاد گرديده تا امكان مشاهده خصوصيات و رفتارهاى آن بوجود آيد. پس از طرح مقدماتى ماهيت اين بستر پويا، مزيتها، اهداف، خصوصيتها و ويژگيهاى اين بستر مطرح شده و ابزارهائى كه براى ايجاد چنين بسترى پيش بينى مى‏شود مورد بحث قرار مى‏گيرند. در انتها نيز محيط عمومى لازم براى ايجاد چنين بسترى مطرح مى‏شود.
...
نتيجه گيري
به نظر مى ‏رسد، توانائي هاى پيش بينى شده براى چنين سيستمى، در سطح يك سيستم خبره آموزش به كمك رايانه پويا، جوابگوى درصد زيادى از نيازهاى بالفعل سيستم‏هاى آموزشى باشد. هزينه بر چنين بسترى نسبت به ايجاد سيستم‏هاى ايستا بسيار مقرون به صرفه است. در حالى كه توليد سيستم‏هاى ايستاى آموزش به كمك رايانه در سطحى كه هر يك امكانات و توانائى‏هاى مطرح شده را دارا باشند يك امر غير عملى است. مدل نمونه سازى شده اين سيستم نشان مى‏دهد كه ايجاد يك بستر پويا با توانائيها و دانش موجود امكان‏پذير است. اطلاعات بيشتر در مورد اين مدل در سايت پروژه قابل دستيابى است :
 منابع
مجيدي، اردوان، (1380)، نظام برتر، آينده آموزش و آموزش آينده، نشر ترمه.
مجيدى، اردوان، صديقى مشكنانى، محسن، (1378)، ساختمان يك بستر نرم افزاري پويا، بررسي راهكاري در توليد سيستمهاي آموزش مبتني بر كامپيوتر، گزارش كامپيوتر، شماره 144.
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۷:۴۳ | پيشرو دانش
تحقيق بستر عمومي آموزشي با كامپيوتر،

تحقيق سليقه در انتخاب همسر

تحقيق سليقه در انتخاب همسر

تحقيق سليقه در انتخاب همسر

فرمت فايل : doc

حجم : 31

صفحات : 83

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

خوش سليقه اي در انتخاب همسر

بخش اول / مفهوم تشبيه
(( تلك الامثال نضربها للنّاس لعلّهم يتفكّرون ))
اين مثالها را براي مردم ميزنيم باشد كه تفكر كنند .
روابطي كه انسانها با هم دارند از لحاظ كميت و كيفيت متفاوت است ، مثلاً روابط دو عضو خانواده ، دو عضو فاميل ، دو دوست ، دو همكار ، دو همسايه و … از جنبه هاي مختلف كيفي و كمي در يك حد و اندازه نيستند ، اما بالاترين و آخرين حد روابط چه از لحاظ كمي و چه از لحاظ كيفي بين دو فرد از دو جنس مخالف ، تحت عنوان زن و شوهر بوجود مي آيد . تنوع و گستردگي روابط ميان آن دو قابل مقايسه با هيچكدام از روابط ديگر نيست ، هم از لحاظ ميزان وقتي كه با هم صرف مي كنند
...
در انتخاب همسر ، ملاك (( انتخاب بر اساس علاقه ، )) معيار بسيار مهمي در تصميم گيري است كه البته در فصلي ديگر بصورت متقن تر و با دلايل محكمتر درباره آن بحث خواهيم كرد ، اما اجمال آن بدين صورت است كه چون شما و نه كس ديگري قرار است يك عمر با همسرتان زندگي كنيد ، پس لازم است كه نسبت به آن علاقه داشته باشيد و از او خوشتان بيايد و بدين جهت لازم است كه بهنگام انتخاب ، علاوه بر ملاكهايي كه ذكر شد به پسند و علاقه خود رجوع كنيد و دريابيد كه از چه نوع و چه تيپ افرادي بيشتر خوشتان مي آيد ، به چه سبك زندگي بيشتر علاقه داريد ، دوست داريد همسرتان چه ويژگيهاي ديگري داشته باشد و …
...

قيمت محصول : 3500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۷:۱۱ | پيشرو دانش
تحقيق سليقه در انتخاب همسر،

تحقيق دورانديشي در انتخاب همسر

تحقيق دورانديشي در انتخاب همسر

تحقيق دورانديشي در انتخاب همسر

فرمت فايل : doc

حجم : 20

صفحات : 32

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

دورانديشي در انتخاب همسر

بخش اول : زنان كشتزار هستند
(( حضرت علي عليه السلام به برادرش عقيل فرمود ، زني را براي من در نظر بگير كه از برجستگان و شجاع زادگان عرب باشد تا او را همسر خود گردانم و از او داراي فرزندي دلاور و جنگجو شوم .
عقيل به حضرت گفت : با ام البنين كلابي ازدواج كن كه در تمام عرب ، دليرتر و شجاع تر از آباء و اجداد او نيست ))1
...
مرد هر ديدگاهي در زندگي داشته باشد ، به هر انديشه اي معتقد باشد ، واجد هر صفت اخلاقي باشد ، به هر روش تربيتي معتقد باشد و… همان را براي زندگيش ، براي زنش و براي فرزندانش به كار مي بندد . پس از تولد براي رشد و پرورش فرزندان ، احتياج به يك پدر مهربان بيش از هر چيز ديگر احساس مي شود .
...

قيمت محصول : 2500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۶:۴۷ | پيشرو دانش
تحقيق دورانديشي در انتخاب همسر،

تحقيق ديدگاه اميل دوركيم به انحرافات اجتماعي

تحقيق ديدگاه اميل دوركيم به انحرافات اجتماعي

تحقيق ديدگاه اميل دوركيم به انحرافات اجتماعي

فرمت فايل : doc

حجم : 12

صفحات : 12

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

ديدگاه اميل دوركيم درباره انحرافات

مقدمه
آيين كلي دوركيم تاكيدش بر اين است كه بررسي جامعه بايد موضوعش را جدا از موضوعهاي ديگر در نظر گيرد و پديده هاي اجتماعي را به عنوان موضوع خاص خود برگزيند .
دور كيم با طرد تفسيرهاي زيست شناختي و روان شناختي ، توجه اش را به عوامل اجتماعي – ساختاري تعيين كننده مسائل اجتماعي انسان معطوف ساخته بود .
...
آنچه از استدلال دور كيم در خصوص كاركرد تبهكاري بر مي آيد ، اين است كه اگر ميزان تبهكاري به طور غير عادي افزايش يابد، بدون كاركرد خواهد بود . و جامعه كنترل رفتاري را از دست خواهد داد. آيا با وجود 152223 نفر زنداني ( طبق آمار سازمان زندانهاي ايران 1387) كه بيش از 80 در صد شان متاهل و داراي خانواده و فرزند هستند ، اين ميزان غير عادي تلقي نمي شود؟ آيا كنترل رفتاري مي تواند در چنين جامعه اي وجود داشته باشد؟...
...

قيمت محصول : 2500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۶:۲۳ | پيشرو دانش
تحقيق ديدگاه اميل دوركيم به انحرافات اجتماعي،

تحقيق ارتباط افسردگي و عوامل خانوادگي (تعداد فرزندان، صميميت خانوادگي،فاصله سني با والدين و غيره)

تحقيق ارتباط افسردگي و عوامل خانوادگي (تعداد فرزندان، صميميت خانوادگي،فاصله سني با والدين و غيره)

تحقيق ارتباط افسردگي و عوامل خانوادگي (تعداد فرزندان، صميميت خانوادگي،فاصله سني با والدين و غيره)

فرمت فايل : doc

حجم : 92

صفحات : 136

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

نتايج تحقيق نشان مي دهد كه افسردگي از جمله بيماريهاي رواني است كه بايد بيش از همه بيماريهاي ديگر مورد توجه خانواده ها ، مسئولين و پزشكان قرار گيرد . اگر اين بيماري در وهله اول پيشگيري و نهايتاً درمان نشود باعث بروز عوارض جبران‌ناپذير در افراد جامعه خواهد شد .
با توجه به مطالعات مشخص گرديد كه عوامل متعددي در بروز افسردگي مي‌تواند نقش داشته باشد كه از آن جمله مي توان به عوامل اقتصادي ، اجتماعي ، ژنتيكي ، فردي و خانوادگي اشاره كرد كه در اين ميان عوامل خانوادگي بيش از موارد ديگر مورد توجه است .
نتايج تحقيق نشان داد كه از ميان عوامل خانوادگي بيش از همه چندمين فرزند بودن فرد با افسردگي رابطه معني داري داشت .
...
فهرست مطالب:
فصل اول :
طرح مسئله
1-1 بيان مسئله
1-2 گزاره هاي تحقيق
1-3 متغيرهاي مورد مطالعه و تعريف عملياتي آنها
فصل دوم :
پيشينه تحقيق
2-1 تعريف افسردگي
2-2 علل و عوامل افسردگي
2-3 افسردگي در خانواده ها
2-4 افسردگي در دانشجويان دانشگاه
2-5 علائم افسردگي
2-6 انواع اختلالات افسردگي
2-7 روشهاي درمان افسردگي
2-8 نظريه هاي افسردگي
2-9 مقايسه نظريه هاي روانشناختي افسردگي
2-10-چارچوب نظريه ها
فصل سوم :
روش پژوهش
3-1-طرح تحقيق
3-2-جامعه، نمونه، روش نمونه گيري
3-3-ابزار اندازه‌گيري
3-4-نحوه اجراي تحقيق
3-5-استخراج تحليل داده ها
فصل چهارم :
يافته هاي تحقيق
4-1-ويژگي هاي جامعه مورد مطالعه
4-2-يافته هاي تحقيق
فصل پنجم :
نتيجه گيري و پيشنهادات
5-1-نتايج تحقيق
5-2-پيشنهادات
5-3-محدوديت هاي تحقيق :
منابع :
پيوست ها

قيمت محصول : 12000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۵:۵۷ | پيشرو دانش
صميميت خانوادگي، افسردگي،

تحقيق رابطه پيشرفت تحصيلي و عزت نفس

تحقيق رابطه پيشرفت تحصيلي و عزت نفس

تحقيق رابطه پيشرفت تحصيلي و عزت نفس

فرمت فايل : doc

حجم : 48

صفحات : 116

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

بررسي رابطه بين پيشرفت تحصيلي و عزت نفس

عناوين مطالب:
مقدمه
موضوع تحقيق :
شرح موضوع تحقيق :
اهميت موضوع :
اهداف تحقيق :
طرح سوال تحقيق :
فرضيه هاي تحقيق :
نوع تحقيق :
تعريف اصطلاحات :
عزت نفس :
تعريف عملي :
پيشرفت تحصيلي :
تعريف عملي :
ادبيات تحقيق :
عوامل موثر بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان:
انگيزه پيشرفت :
نقش خانواده در شكل گيري عزت نفس :
عوامل موثر در رشد عزت نفس :
عزت نفس و عملكرد سودمند :
آسيب شناسي رواني و عزت نفس :
ديدگاه هاي نظري در مورد عزت نفس :
ديدگاه اسلامي :
گستره نظري :
رشد خودپنداره :
ابعاد خويشتن :
خودايده آل :
نياز به احساس ارزش و عزت نفس :
كنترل خود و عزت نفس :
زمينه هاي عزت نفس :
عزت نفس اجتماعي :
عزت نفس تحصيلي :
عزت نفس خانوادگي :
عزت نفس جسماني :
عزت نفس كلي :
ابعاد عزت نفس عبارتند از :
1-تنفر از خود :
شكست و ترديد درباره خود :
تاييد خود :
فنون مشاوره اي براي افزايش عزت نفس :
1-روش مراجع مركزي :
2-آگاهي از مشكل به طور گروهي :
3-تمرين هاي متشكل و منظم :
4-فيلم
5-بمباران نيرو :
6-شناسايي صفت :
7-ياوران همانند :
8-مشاوره توسط همتايان :
تحقيقات انجام شده در زمينه عزت نفس در ايران :
تحقيقات انجام شده در زمينه عزت نفس در خارج از كشور :
چكيده اي از تحقيقات انجام شده :
چكيده :
مقدمه :
جامعه آماري :
طرح تحقيق :
ابزار تحقيق :
مشخصات پرسشنامه :
روش اجراي نمونه گيري :
تفسير :
اثبات فرضيه :
خلاصه گزارش تحقيق :
محدوديت ها :
پيشنهادات :
فهرست منابع :
--------
موضوع تحقيق :
بررسي رابطه عزت نفس وپيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر سنين 15 تا 18 سال شهرستان نظرآباد .
شرح موضوع تحقيق :
عزت نفس يا خودارزيابي ، اثرات برجسته اي در جريان فكري ، تمايلات ، ارزشها و هدف هاي شخص دارد و كليد فهم رفتار اوست . شخصي كه از عزت نفس برخوردار است خودش را به گونه اي مثبت ارزشيابي كرده ، برخورد مناسبي نسبت به نظريات مثبت خود و ديگران دارد . در مقابل كسي كه به عزت نفس پايين مبتلاست اغلب نوعي نگرش مثبت مصنوعي نسبت به دنيا دارد . و در نااميدي تلاش مي كند تا به ديگران خودش نشان دهد كه شخص لايقي است و يا ممكن است به درون خويش انزواگزيند و از ارتباط با ديگراني كه از آنها مي ترسد اجتناب نمايد .
...

قيمت محصول : 8000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۵:۳۳ | پيشرو دانش
تحقيق رابطه پيشرفت تحصيلي و عزت نفس،

تحقيق رابطه سبكهاي مديريت آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

تحقيق رابطه سبكهاي مديريت آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

تحقيق رابطه سبكهاي مديريت آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

فرمت فايل : doc

حجم : 24

صفحات : 68

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

رابطه سبكهاي مديريت آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

عناوين مطالب:
فصل اول
مقدمه
مسأله و موضوع تحقيق
سؤالات تحقيق
اهداف تحقيق
تعاريف لغات و اصطلاحات(متغيرها)
فرضيه هاي تحقيق
فصل دوم  
زمينه و تاريخچه مختصري از مديريت
پيشنيه مديريت آموزشي
تعريف مديريت آموزشي
وظايف مديريت آموزشي:
ضرورت توجه به مديريت آموزشي
سبكهاي مديريت و رهبري
سبك هنجار مدار:
سبك فرد مدار:
سبك موقعيت مدار :
ويژگيهاي مدير موفق با توجه به سبك هنجار مدار؛
مديران پيرو سبك هنجار (سبك كلاسيك)
ويژگيهاي مدير موفق با توجه به سبك فردمدار؛
مديران پيرو سبك فردمدار
ويژگيهاي مدير وفق با توجه به سبك كار مدار
مدير سبك كار مدار:
اثربخشي:
كارآئي
رضايت
چارچوب نظري تحقيق
فصل سوم
روش پژوهش :
جامعه آماري :
نمونه و روش نمونه گيري :
ابزار اندازه گيري و نمود برآورد روايي و اعتبار آن :
نوع تحليل‌آماري :
اعتبار و روائي پرسشنامه‌:
«پرسشنامه و فهرست منابع»
پرسشنامه
منابع فصل اول
منابع فصل دوم
فهرست منابع
------
روش پژوهش :
با توجه به اينكه در اين تحقيق تلاش ما اين است كه رابطه بين مديريت‌آموزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان را بررسي نمائيم ، تحقيق توصيفي و از نوع پيمايشي مي باشد .
جامعه آماري :
شامل معلمان ، دانش آموزان مدارش متوسط دخترانه شهرستان كرج مي باشد .
...

قيمت محصول : 6500 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۵:۱۱ | پيشرو دانش
تحقيق سبكهاي مديريت آموزشي،

تحقيق نقش‌ خانواده‌ در برقراري عدالت‌

تحقيق نقش‌ خانواده‌ در برقراري عدالت‌

تحقيق نقش‌ خانواده‌ در برقراري عدالت‌

فرمت فايل : doc

حجم : 16

صفحات : 26

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراري‌ عدالت‌

مقدمه‌     
 عدالت‌ از نظر علي‌ (ع‌) در خانواده‌ي‌ اجتماعي‌     
 عدل‌ از اصول‌ دين‌ در خانواده‌     
 جود و عدل‌ در خانواده‌ از ديدگاه‌ اخلاق‌ فردي‌     
 جود بهتر است‌ ياعدل‌؟     
 جود و عدل‌ از نظر اجتماعي‌     
 فرق‌ جود با احسان‌     
 عدالت‌ در خانواده‌، فلسفه‌ ي‌ اجتماعي‌     
 دنياي‌ گشاده‌ي‌ عدالت‌ خانواده‌ و دنياي‌ تنگ‌ ظلم‌     
 علت‌ اصلي‌ انحراف‌ افراد از عدل‌ در جامعه‌ و خانواده‌     
 نتيجه‌ي‌ اساس‌ بحث‌ عدل‌ در خانواده‌     
 اصل‌ عدل‌ در مذهب‌ شيعه‌     
 حق‌ همسر از نظر علي‌(ع‌)     
 مفهوم‌ عدالت‌ اجتماعي‌ در خانواده‌     
 مهفوم‌ و ابعاد عدالت‌ اجتماعي‌ در خانواده‌     
 منابع‌ و مآخذ
--------------

برابري و مساوات در خانواده

برابري از مهم‌ترين و بلكه اصلي‌ترين معني عدالت در خانواده است. معناي برابري اين است كه همه افراد صرف‌نظر از مليت، جنسي، نژاد و مذهب در ازاي كار انجام شده از حق برابر به منظور استفاده از نعمت‌هاي مادي و معمولي موجود در جامعه برخوردار باشند. مبناي برابري اين است كه: «انسان‌ها برحسب گوهر و ذات برابرند» و از اين نظر، دو گونه يا چند گونه آفريده نشده‌اند يا به فرمايش رسول اكرم صلي الله عليه و آله «الناس كأسنان المشط» مردم مثل دانه‌هاي شانه هستند.» اما آيا برابري ذاتي انسان‌ها سبب برابري آن‌ها در همه زمينه‌ها مي‌باشد؟ و آيا تفاوت استعدادها در شايستگي‌هاي افراد باعث نابرابري آن‌ها با سايرين نمي‌شود؟
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۴:۴۸ | پيشرو دانش
تحقيق نقش‌ خانواده‌ در عدالت‌،
پيشرو دانش
نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

NEW

جستجوگر

درباره ما

رمزینه بارکد


آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 36
بازديد ديروز : 25
بازديد كل : 7257

↑ برو بالا

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان