دانلود پاورپوينت اعداد مقدس يا ويژه

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود پاورپوينت اعداد مقدس يا ويژه

۸۱ بازديد ۱ نظر

پاورپوينت اعداد مقدس يا ويژه

پاورپوينت اعداد مقدس يا ويژه

فرمت فايل : ppt

حجم : 59

صفحات : 37

گروه : پاورپوينت

توضيحات محصول :

اعداد مقدس يا ويژه

مقدمه
در فرهنگ دهخدا مقدس ؛ پاك پاكيزه و منزه معنا شده است . پس همين ابتداي سخن بهتر است از واژه ي «اعداد ويژه» استفاده كنم كه گويا تر است . برخي از اين اعداد ويژه معناي خاصي را همراه و در ذات خود دارند مثلا عدد «1»  يكتا و واحد است و نمايانگر يكتايي حضرت حق است .
بعضي از اعداد مثل 100 يا 1000ديگر يك عدد مشخص نيستند ؛ از هر عدد ديگر بزرگترند:
«من مست و تو ديوانه ما را كه برد خانه
100بار تو راگفتم كم خور 2- 3 پيمانه »
« نه سبوي او بديدم نه ز ساغرش چشيدم
كه 1000موج باده به دماغ من بر آمد »
برخي اعداد هميشه شيرينند مثل عدد 20 كه در واقع نمره ي 20 است و هيچ عدد ديگري جايش را نمي گيرد 100 و يا حروفي مثل A .تنها  20 است كه هميشه شيرين است  و افتخار آفرين.
...

اعداد در اساطير و اديان

«اعداد» يكي از جلوه هاي«نماد» است كه از هزاران سال پيش تاكنون پيچيدگي هاي معنايي ويژه اي به خود گرفته است. ايراني ها، سومري ها، مصري ها، ژاپني ها، چيني ها، هندي ها، يوناني ها، مسيحي ها، بودايي ها، مسلمانان، عبراني ها و بسياري ديگر از اقوام و اديان كهن، با «اعداد» برخوردي نمادين داشته اند.
...

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

کاملترین راهنمای اعداد و شمارش در زبان انگلیسی

شمردن شاید جزو مهم ترین کارهاییست که هر انسانی باید بلد باشد. یادگیری اعداد در زبان انگلیسی شاید برای شما که دوست دارید زبان انگلیسی را بهتر صحبت کنید خیلی اهمیت داشته باشد. آیا تا به حال به تاثیر اعداد در زبان و آموزش آن فکر کرده اید؟! آموزشگاه زبان ایران آکسفورد امروز هر چیزی که در مورد آموزش اعداد انگلیسی نیاز دارید را به شما آموزش می دهد. آموزش اعداد انگلیسی

اینکه چگونه ما میتوانیم با استفاده از اعداد زبان را بیاموزیم؟! یکی از موثر ترین راه های آموزش زبان استفاده از اعداد است. ما میتوانیم با استفاده از اعداد زبان را به دیگران بیاموزیم. همچنین با استفاده از اعداد ترتیبی یا شمارشی میتوانیم درک بهتری از زبان، که اعداد یکی از اصلی ترین اصولش اعداد است استفاده کنیم.صفر تا صد زبان انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.