تحقيق سيره نبوي پيامبر و حوزه فرهنگ

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق سيره نبوي پيامبر و حوزه فرهنگ

۱۲۵ بازديد ۰ نظر

تحقيق سيره نبوي پيامبر و حوزه فرهنگ

تحقيق سيره نبوي پيامبر و حوزه فرهنگ

فرمت فايل : doc

حجم : 26

صفحات : 24

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

پيامبر اعظم (ص) و تغيير در فرهنگ جهاني

مقدمه:
پزوهش حاضر كه مجموعه اي خلاصه از چند مقاله برتر در مجلات و نمايه هاي موجود در مجموعه كتابخانه مرگزي آستان قدس رضوي و تالار اطلاع رساني و نمايه موجود در بنياد پژوهشهاي اسلامي مشهد و همچنين چند پايگاه اطلاع رساني اينترنتي مي باشد، گامي است كه نگارنده با هدف آگاهي رساندن به قشر جوان و دانشجويان عزيز، در خصوص اخلاق و سيره نبوي و با نگرش موضوعي به تأثير آنها در حوزه فرهنگ، برداشته است.
...
راهبردهاي پيامبر اعظم(ص) در عصر حاضر
برقراري نظم و ايجاد و تعادل و توازن از اساسي‌ترين نيازهاي هر نظام اجتماعي است. شيرازه نظام اجتماعي از طريق نظم و وفاق اجتماعي كه منجر به انسجام و همبستگي مي‌شود تداوم مي‌يابد. دين، باورها، عناصر و شخصيت‌هاي ديني از واقعيت‌هاي مهم اجتماعي مي‌باشند كه قابليت و توانايي زيادي در ايجاد نظم و وفاق اجتماعي در جامعه دارند.
     اسلام كه براساس آموزه‌ها، اعمال و باورهاي ديني از سوي آخرين پيامبر خدا تنظيم گرديده است به نيازهاي فردي و اجتماعي توجه كرده است. قلمرو قواعد و آئين‌هاي اسلامي متوقف بر اموري فردي نيست. توجه به شئون اجتماعي از اهم مسائل مورد توجه آئين اسلام است. برقراري وفاق و نظم در امت اسلامي از مهم‌ترين مسائل مورد توجه در حيات پيامبر و بعد از آن مي‌باشد.
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.