دانلود تحقيق نظام آموزشي فرانسه

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود تحقيق نظام آموزشي فرانسه

۱۲۰ بازديد ۱ نظر

تحقيق نظام آموزشي فرانسه

تحقيق نظام آموزشي فرانسه

فرمت فايل : doc

حجم : 124

صفحات : 214

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

-  همكاري با كشورهاي اروپايي در زمينه جذب دانشجويان خارجي
حركت شتابنده به سوي جذب دانشجوي خارجي
زماني كشور فرانسه، از جمله انتخاب‌هاي ممتاز دانشجويان برجسته اهالي جنوب شرق آسيا  كه در پي ادامه تحصيل در خارج  از كشور بودند، محسوب مي گرديد. در حال حاضر، اين كشورمي‌كوشد در بازار آموزش جهان كه در سيطره نهادهاي انگليسي زبان قرار دارد، به بازيابي موقعيت خود در كنار ساير كشورهاي اروپايي مبادرت نمايد. بنا بر اظهارات رئيس شاخه آسيايي سازمان آموزش فرانسه ، اين كشور، ادعايي درخصوص رقابت با دانشگاه‌هاي آمريكا، استراليا و انگلستان نداشته، اما در پي كسب حداقل جايگاه آموزشي مي باشد. برقراري روابط تجاري، مالي و توريستي ميان اروپا و آسيا به روانه شدن شماري از دانشجويان به اروپا منجر گرديده كه دولت فرانسه نيز در پي تقويت آن است. در اين راستا، طي سال 1998، سازمان آموزش فرانسه توسط وزارتخانه‌هاي آموزش و خارجه فرانسه و با هدف تبليغ نظام آموزش دولتي كم هزينه در خارج از كشور و جذب دانشجويان عادي غير بورس  تأسيس گرديد. به دنبال گشايش دفاتر اين سازمان در كشورهاي كره جنوبي، هند، چين و هنگ كنگ، بانكوك نيز شاهد گشايش دفتر سازمان در اواخر سال2001 بود....
سياستهاي آموزشي
از جمله مهمترين سياستهاي آموزشي دولت فرانسه طي سالهاي اخير مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:
1. احداث مراكز پژوهشي در مراكز آموزشي سراسر كشور
درحال حاضر، پرداختن به7حوزه پژوهشي اعم از صنايع الكترونيك و فن‌آوري اطلاعاتي و آموزشي، حمل و نقل زميني و هوايي، صنايع شيميايي، صنايع غذايي- كشاورزي، علوم مربوط به نوآوري محصولات، پژوهش پزشكي وفن‌آوريهاي محيط زيست ، از جمله مهمترين اولويتهاي دولت فرانسه درحوزه پژوهش محسوب مي‌گردد.به‌منظور نيل به تحقق سياست مذكور،وزارت پژوهش فرانسه به استخدام پژوهشگران جوان و گسترش تحرك همگاني جوانان فرانسوي طي سالهاي اخيرمبادرت نموده است.
...

طرح اولويت دهي سياست آموزشي به مناطق محروم
در راستاي سياست اولويت دهي به مناطق و محلات محروم، طي سال تحصيل94-1993وزارت آموزش و پرورش فرانسه در جهت مقابله با وضعيت انتقادي تعدادي از مدارس متوسطه مناطق محروم به شناسايي و اعمال اصلاحاتي از نوع تقويت ساختار مديريتي و كادر آموزشي مبادرت نمود. علاوه براين، كلاس‌هاي سواد آموزي و جلسات ويژه اطلاع رساني براي والدين دانش‌آموزان مدارس مذكور ترتيب يافت.گفتني است،از آن‌جائيكه اغلب اين قبيل مدارس در مناطق آموزش اولويت دار(ZEP) قرار دارند، به واسطه مواجه با نرخ بالاي افت تحصيلي (بالاتر از حد متوسط ملي) مورد توجه خاصي قرار گرفته‌اند.لازم به ذكر است تعداد8 هزار كالج از مجموع 5 هزاركالج و150 ليسه از مجموع 2500ليسه كشور فرانسه در زمره اين قبيل مدارس مي‌باشند.
معضلات آموزشي
از جمله عمده ترين معضلاتي كه در حال حاضر نظام آموزشي كشور فرانسه با آن دست به گريبان مي باشد، مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:
1- ترك تحصيل ساليانه700 هزار جوان فرانسوي بدون دستيابي به مهارت شغلي و آموزشهاي لازم
2- عدم جاي دهي شغلي به آندسته از جوانان فرانسوي كه از سطح تحصيلات و كارآموزي كمتر از ديپلم متوسطه(سيكل اوّل آموزش متوسطه) برخوردار مي باشند.
...

قيمت محصول : 4000 تومان

دانلود

آموزش رنگ‌ها در زبان فرانسوی مهمترین بخشی از یادگیری واژگان این زبان است. در زبان فرانسوی، رنگ‌ها به عنوان صفت‌ها استفاده می‌شوند و برای بیان رنگ یک شیء یا موضوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. رنگ‌ها در فرانسه معمولاً به صورت مذکر و مؤنث و همچنین تکرار‌پذیر هستند، به معنای اینکه با توجه به جنسیت و تعداد شیء مورد نظر، می‌توانند تغییر کنند.

 

به طور معمول، رنگ‌های اولیه در فرانسه شامل "بلو" (bleu)، "قرمز" (rouge)، و "زرد" (jaune) هستند. از این‌ها برای توصیف رنگ‌های اصلی استفاده می‌شود. همچنین، بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز وجود دارند که با ترکیب و تغییر در رنگ‌های اصلی ایجاد می‌شوند، مانند "سبز" (vert)، "نارنجی" (orange)، و "بنفش" (violet).

 

با یادگیری و استفاده از واژگان مربوط به رنگ‌ها در زبان فرانسوی، افراد می‌توانند توانایی بیشتری در بیان و توصیف موضوعات مختلف داشته باشند و ارتباط بیشتری با فرهنگ و زبان فرانسوی برقرار کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.