تحقيق شيوه هاي مطالعه موفقيت در امتحان

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق شيوه هاي مطالعه موفقيت در امتحان

۱۱۸ بازديد ۰ نظر

تحقيق شيوه هاي مطالعه موفقيت در امتحان

تحقيق شيوه هاي مطالعه موفقيت در امتحان

فرمت فايل : doc

حجم : 34

صفحات : 24

گروه : علوم انساني

توضيحات محصول :

شيوه هاي مطالعه براي موفقيت در امتحان

مقدمه
مطالعه و كتابخواني مانند هر كار فكري ديگري شرايط و اصولي دارد كه اگر افراد آنها را مراعات كنند ، بازده كاريشان افزايش مي يابد ، يادگيريشان وسيع تر و عميق تر مي‌گردد : ديرتر خسته مي شوند و مي توانند زمان بيشتري مطالعه كنند .
اصول حاكم برمطالعه ، بسيار ساده است اما بخاطر ساده بودن توجه چنداني به آنها نمي شود كه بهترين راه حل براي اين مسئله ، يادآوري آن اصول است . لذا در اين كتاب تلاش مي شود كه به شكل سازماندهي شده به اين اصول بپردازيم . البته فقط دانستن آنها كافي نيست ؛ بلكه  بايد با تمرين و تكرار به آنها عمل كرد تا نتيجه لازم بدست آيد .
...
تند خواني
دقت و فرصت در عرصه مطالعه ، از موضوعات مهمي است كه اكثر دانش آموزان و دانش جويان را حريصانه و مشتاقانه بدنبال فراگيري فنون و تكنيكهاي تند خواني سوق داده است و اين نياز ، بستري را فراهم كرده كه متاسفانه براي جذب دانش آموزان علاقمند  بازارهاي كاذبي نيز ايجاد شده است .
بخش اصلي مبحث تند خواني به رعايت اصول حاكم بر مطالعه كه قبلا به آن اشاره گرديد ، مربوط مي شود . در واقع اگر شخص ، در مكان مناسب مطالعه كند بطوري كه عوامل مزاحم محيطي مختلف او وادار به تكرار مطالعه پاراگرافها و سطرهاي كتاب ننموده و توجه او رابه خود جلب و از مطالعه منحرف نكند ، طبيعي است كه به سرعت مطالعه شخص افزوده خواهد شد .
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.