تحقيق شيوه هاي نوين ارزشيابي عملكردي گروهي باز

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق شيوه هاي نوين ارزشيابي عملكردي گروهي باز

۱۱۰ بازديد ۰ نظر

تحقيق شيوه هاي نوين ارزشيابي عملكردي گروهي باز

تحقيق شيوه هاي نوين ارزشيابي عملكردي گروهي باز

فرمت فايل : doc

حجم : 20

صفحات : 25

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

شيو‌هاي نوين ارزشيابي (ارزشيابي عملكردي، ارزشيابي گروهي، ارزشيابي باز و ...

چكيده :
فرآيند ياددهي و يادگيري ناگهان اتفاق نمي‌افتد بلكه حاصل طراحي و سازماندهي دقيق و متنوعي مي‌باشد. همه افراد از نظر يادگيري يكسان نمي‌باشند بلكه باهم متفاوتند در بعضي از آنها يادگيري از طريق چشم، در بعضي از طريق گوش در بعضي از طريق لامسه و ... انجام مي‌شود پس افراد در يادگيري باهم متفاوت مي‌باشند در نتيجه روشهاي ارزشيابي بايد متنوع و متفاوت باشد و با توجه به تفاوتهاي فردي دانش‌آموزان استفاده شود چون نظام ارزشيابي تحصيلي يكي از مؤلفه‌هاي اساسي نظام آموزشي و رشته پيوند بين دو مولفه يادگيري و ياددهي است. اين گونه تصور مي‌شد كه ارزشيابي تحصيلي يكي از عوامل موثر در بهبود كيفيت اين دو مؤلفه است. پژوهشها هم نشان از وجود چنين تاثيري داشت.
...
نتيجه‌گيري
ارزشيابي به يك فرايند نظامدار براي جمع‌آوري تحليل و تفسير اطلاعات گفته مي‌شود. به اين منظور كه آيا هدفهاي مورد نظر تحقق يافته‌اند يا خير و همچنين انتخاب روش مطلوب در نحوه ارزشيابي در رسيدن به هدف بسيار مهم مي‌باشد كه بهترين روش، روش ارزشيابي مستمر از دانش‌آموزان مي‌باشد كه اين نوع ارزشيابي پويا و سازنده هيچ شيوه‌اي از پيش تعيين شده‌اي ندارد و معلم مي‌تواند از شيوه‌هاي مختلف استفاده كند. در هر صورت ارزشيابي مستمر بخشي از فرايند يادگيري كه شيوه يادگيري دانش‌آموز بايد كانون توجه فرايند سنجش و ارزشيابي قرار گيرد.
...

قيمت محصول : 2000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.