دانلود تحقيق پرورش احساسات امنيت و اعتماد به نفس نوجوان

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود تحقيق پرورش احساسات امنيت و اعتماد به نفس نوجوان

۱۲۲ بازديد ۰ نظر

تحقيق پرورش احساسات امنيت و اعتماد به نفس نوجوان

تحقيق پرورش احساسات امنيت و اعتماد به نفس نوجوان

فرمت فايل : doc

حجم : 175

صفحات : 19

گروه : روانشناسي و علوم تربيتي

توضيحات محصول :

پرورش احساسات امنيت ، اعتماد به نفس در نوجوان

مقدمه :
همه انسان ها از توانايي هاي بسياري برخوردارند و بسته به اين كه چقدر خود را باور دارند از اين توانايي ها بهره مي برند . اعتماد بنفس نسبت به هوش و ذكاوت در آينده نقش موثري دارد . در واقع اعتماد به نفس كليد و راز پنهان موفقيت در بزرگسالي به شمار مي آيد .
تغييرات و تحولات دنياي امروز ايجاب ميكند تا انسانها بيش از گذشته به توانايي هاي باطني شان تكيه كنند . ما بايد نوجوانان را ياري كنيم تا هنگام ياس و نااميدي راهنمايي را براي احترام گذاشتن به خود و مراقبت از ديگران بيابند .
امروزه بيكاري در جوامع مختلف يكي از معضلات اجتماعي است و انتظار مي رود وضعيت كار در اينده از آنچه هست بحراني تر شود. به همين دليل تعداد معدودي از نوجوانان امروز در آينده از شغل و حرفه تمام وقت برخوردار خواهند بود.
بعلاوه مهارتها و كارهاي مربوط به هر شغل و حرفه هر روز علمي تر و پيشرفته تر مي شود ، در نتيجه افراد بالغ جامعه تنها در پرتو اعتماد به نفس و انعطاف پذيري مي توانند اين بحران ها و تحولات دايمي را تاب آورند .
...
نظر كارشناسي
همواره ميان والدين و فرزندان اختلافاتي از لحاظ روحي ، فكري و علايق وجود دارد كه يك امر طبيعي است زيرا اختلاف سني كه ميان فرزندان و والدين وجود دارد بسيار است و در اين ميان افكار، تجارب، علايق ، ناكاميها و اطلاعات فراواني موج مي زند كه هر شخص به طور اختصاصي از آن برخوردار است . والدين بايد بپذيرند كه نوجوان حق دارد نظرات ، علايق ، افكار و رفتاري متفاوت با آنچه كه آنها تاكنون بوده و دوست دارند باشند ، داشته باشند .والدين بايد فاصله نسل ها را در نظر بگيرند و بدانند كه فرزندان و يا نوجوانان حق دارند به شيوه و روشي كه هم توانايي و هم علايقش را دارند زندگي كند . والدين بايد به عنوان يك همراه و راهنما و بزرگتر در كنار نوجوانان باشند نه به عنوان كسي كه سكان كشتي زندگي فرزندش را به عهده گرفته است .
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.