تحقيق مقايسه كيفيت ارائه خدمات بانكي به مشتريان با رويكرد فازي

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق مقايسه كيفيت ارائه خدمات بانكي به مشتريان با رويكرد فازي

۱۳۲ بازديد ۰ نظر

تحقيق مقايسه كيفيت ارائه خدمات بانكي به مشتريان با رويكرد فازي

تحقيق مقايسه كيفيت ارائه خدمات بانكي به مشتريان با رويكرد فازي

فرمت فايل : doc

حجم : 34

صفحات : 39

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

اندازه‌گيري و مقايسه كيفيت ارائه خدمات بانكي به مشتريان با رويكرد فازي

(مطالعه در بانك كشاورزي)

فهرست:
1- مقدمه
2- ادبيات تحقيق
مدل تجزيه و تحليل شكاف كيفيت
3- روش تحقيق
مراحل تحقيق و ابزارها و شيوه‌‌هاي جمع‌آوري اطلاعات:
مدل مفهومي تحقيق
جمع آوري اطلاعات
1- مطالعه، شناخت و تعيين آلترناتيوهاي مورد ارزيابي و مقايسه
قابليت اعتماد:
تضمين:
پاسخ گوئي و مسئوليت پذيري:
همدلي:
4- نتايج و پيشنهادات تحقيق
تجزيه و تحليل قوت و ضعف رقابتي
• ارائه راهكارهاي عملي در ارتباط با بهبود نقاط ضعف به ترتيب اهميت‌شان :
پيشنهادات جهت تحقيقات آينده:
فهرست منابع
-------------
جامعه تحقيق حاضر، گردايه تمام مشتريان حساب جاري اشخاص شعب مركزي و اصلي بانك كشاورزي در شهر تهران است. شعب مورد ارزيابي و مقايسه، شامل شعب مركزي و اصلي بانك كشاورزي در شهر تهران مي باشد. اين شعب را مي توان بعنوان گزينه هاي همگن در نظر گرفت كه از لحاظ درجه بندي بر حسب معيارهاي مختلف، تقريباً در يك سطح قرار دارند.

قيمت محصول : 4500 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.