تحقيق عملكرد عمليات بانكداري بدون ربا

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق عملكرد عمليات بانكداري بدون ربا

۱۴۰ بازديد ۰ نظر

تحقيق عملكرد عمليات بانكداري بدون ربا

تحقيق عملكرد عمليات بانكداري بدون ربا

فرمت فايل : doc

حجم : 23

صفحات : 24

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

بررسي عملكرد عمليات بانكداري بدون ربا

(هزينه يابي عقد قرض الحسنه و كارسنجي آن در  بانك كشاورزي استان مركزي)

1- مقدمه
در قانون عمليات بانكي بدون‌ربا كه از ابتداي سال 1363 در كشور به مورد اجرا گذاشته شد، جايگاه بانك به عنوان مؤسسه‌اي پولي يا مالي تعريف نشده است، اما با مطالعه اهداف و وظايفي كه براي آن شمرده شده، پي مي‌بريم كه قانونگذار، بانك را مؤسسه‌اي جامع مي‌پندارد كه همه فعاليت‌هاي مربوط به مؤسسات پولي و مالي را انجام مي‌دهد. در حال حاضر انواع سپرده‌ها در نظام بانكداري ايران به سه دسته تقسيم مي‌شوند؛ سپرده قرض‌الحسنه جاري، سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز و سپرده سرمايه‌گذاري مدت‌دار.
...
از آنجا كه هزينه‌يابي عقود به روش جذبي انجام شده است، لذا هزينه‌ها برحسب  اينكه در رابطه با عقود يا غيرعقود هستند تقسيم شده اند نه براساس ماهيت رفتار آنها.
شعب بانك از نظرساختار سازماني شامل دوايرمختلف مي‌باشد كه تعداد و نوع دواير در هر شعبه براساس درجه شعبه و حجم عملكرد آن متفاوت است و تعداد 10 نوع دايره در شعب بانك كشاورزي استان مركزي در سال 1379 وجود داشته كه هرشعبه از تركيب 1 تا چند دايره تشكيل يافته است.
دواير شعب، عقود و خدمات راتوأماً عرضه مي‌نمايند. اقدامات دواير در زمينه عرضه خدمات، مشابه اقدامات دواير خدماتي واحدهاي توليدي و كارخانجات بوده كه هزينه‌هاي آن مي‌بايست به بهاي عرضه عقود سرشكن گردد.
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.