دانلود تحقيق مديريت دانش در بخش دولتي

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود تحقيق مديريت دانش در بخش دولتي

۱۳۴ بازديد ۰ نظر

تحقيق مديريت دانش در بخش دولتي

تحقيق مديريت دانش در بخش دولتي

فرمت فايل : doc

حجم : 16

صفحات : 21

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

چكيده

مقدمه

مفهوم مديريت دانش

مديريت عمومي نوين در بخش دولتي

اهميت نياز به مديريت دانش براي دولت

نياز به چارچوب مديريت دانش در بخش دولتي

عناصر مهم در چارچوب مديريت دانش در بخش دولتي

نتيجه گيري

پي نوشتها:

-------------

مفهوم مديريت دانش براي مدتهاي مديدي به صورت عملي اما غيررسمي مورد استفاده واقع شده است.(2) فقدان يك توافق عمومي در ارائه تعريف مشخصي از اين مفهوم، به ايجاد آشفتگي و اغتشاش منجر شده است كه در مطالعات مختلفي كه در اين زمينه انجام گرفته به خوبي منعكس گرديده است.

بنابراين، به منظور درك بهتر مفهوم مديريت دانش بايد ابتدا به بررسي مفاهيم داده(DATA)، اطلاعات (INFORMATION) و دانش (KNOWLEDGE) و تفاوت و ارتباط ميان آنها بپردازيم. عبارات اطلاعات و داده، اغلب به جاي عبارت دانش به كار برده مي شوند. اما در واقع آنها مفاهيم متفاوتي دارند و درك تفاوت آنها براي انجام يك كار دانش محور بسيار مهم و حياتي است.

...

اهميت نياز به مديريت دانش براي دولت

مديريت دانش داراي يك اهميت فزاينده براي دولت جهت مواجهه با مخاطراتي است كه توسط اقتصاد دانش محور ايجاد مي شود. اين مخاطرات در جنبه هاي زير مورد توجه قرار مي گيرند. (6)

دانش به يك عامل حياتي تعيين كننـــده براي رقابت پذيري در بخش دولتي تبـــديل شده است. خدمات رساني و سياست گذاري دو فعاليت اصلي دولتها هستند. در يك اقتصاد دانـــش محور، دولتها به شدت در هر دو زمينه با رقــابت بيــــن المللي و حتي ملي مواجه شده اند. براي مثال در سطح بين المللي، سازمانهاي غيــــردولتي و دولتها با سازمانهاي خارجي كه خدمات مشابه ارائه مي دهند در حال رقابت هستند. ...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.