دانلود مقاله مديريت دولتي

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود مقاله مديريت دولتي

۱۱۴ بازديد ۰ نظر

مقاله مديريت دولتي

مقاله مديريت دولتي

فرمت فايل : doc

حجم : 15

صفحات : 12

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

مديريت دولتي

مديريت دولتي :

چرا كاركنان كاري را كه از آنان انتظار ميرود انجام نميدهند؟

يكي از مهمترين مسائل مورد علاقه مديران اين است كه چگونه ميتوانند كاركنان را به انجام دادن كاري كه ميخواهند ترغيب و تشويق كنند بحثهاي زيادي در اين زمينه مطرح بوده ولي آنچه اهميت بيشتري دارد رهنمودهايي است كه در عمل كاربرد بهتري داشته باشد تحقيقات زيادي در اين باره به عمل آمده و ارائه شده است و گفته شده است كه در اين باره چه بايد كرد؟ كه به اختصار به بيان آن ميپردازيم .

...

نتيجه گيري :

در موضوع آنچه بيان شد به استثناي چند مورد كه انجام دادن كار بنا به دلائلي واقعا انجام ناپذير است ولي عملكرد ضعيف مدير است كه موجب انجام نيافتن كار از سوي كاركنان ميشود.

عدم آگاهي مديران از نحوه صحيح اقدام و بر داشت نا مناسب از موضوعات باعث ضعف عملكرد آنان است . تنها استخدام و به كارگيري افراد شايسته كافي نيست بايد آنها را پرورش داد نه در هنگامي كه يك مسئله اي پيش آيد بلكه براي اطمينان از دستيابي به بازده مورد نظر مدير بايد تمام جوانب را تحت كنترل داشته باشد .

بعضي از مديران تصور مي كنند با وجود پرداخت حقوق به كاركنان نبايد دليلي براي تقدير از آنها وجود داشته باشد اگر به فرض چنين تفكري مورد قبول باشد ‚ اصولا بايد در ضرورت وجود مديران ترديد نمود.

قيمت محصول : 1500 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.