تحقيق كنترل كيفيت توليد شركت سايپا

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق كنترل كيفيت توليد شركت سايپا

۱۱۸ بازديد ۰ نظر

تحقيق كنترل كيفيت توليد شركت سايپا

تحقيق كنترل كيفيت توليد شركت سايپا

فرمت فايل : doc

حجم : 3140

صفحات : 410

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

كنترل كيفيت توليد شركت سايپا

ابتدا مطلب را با بررسي تاريخچه شركت سايپا آغاز خواهيم كرد و سپس به روشها، ابزار و نظريه هاي موجود در رابطه با كيفيت فرآيند خواهيم پرداخت . بعد از آن مي بينيم كه فرآيند توليد خودرو پرايد صبا به چه صورت انجام مي شود و در دنباله به چگونگي تعيين كيفيت قابل قبول اين خودرو مي پردازيم . در پايان براي روشنتر شدن مراحل تعيين كيفيت در سايپا قطعه سپر را مورد بررسي قرار خواهيم داد .
پيشگفتار
مقدمه
فصل اول : تاريخچه شركت سايپا
فصل دوم : نظريه ها و روش هاي موجود در كنترل كيفيت فرآيند
فصل سوم : مراحل فرآيند توليد در سايپا
فصل چهارم : تعيين كيفيت فرآيند توليد
جمع بندي و نتيجه گيري
پيشنهادات و نظرات
منابع و مآخذ
---------------
در شركت سايپا ابتدا قطعات كه از شركتهاي مختلف قطعه ساز خريداري مي‌شود با تكيه بر شناسنامه هاي كيفي مورد آزمايش و كنترل قرار مي گيرند. پس اينكه قطعه مراحل مختلف كيفي را پيمود و مورد قبول شركت قرار گرفت براي مونتاژ به سالن هاي مختلف برده مي شود.
ارزشيابي محصول نهايي كه در واقع منظورمان خودرو و پرايد صبا مدل فول مي‌باشد. با استفاده از روش ارزشيابي VES صورت مي گيرد. اين روش كه به صورت جزء به جزء نحوه كنترل تمام قسمتهاي خودرو را در اختيار اداره ارزيابي مي گذارد. يكي از معروفترين روشهايي مي باشد كه امروزه در كشورهاي صنعتي دنيا از جمله ژاپن و كره مورد استفاده قرار مي گيرد. البته باكيفيت بودن خودرو تنها مربوط به سالن مونتاژ كه من در آنجا حضور داشتم نمي شود بلكه همه قسمتها از جمله سالن بدنه و رنگ نقش بسيار مهمي را در اين امر ايفا مي كنند كه به دليل گسترده بودن موضوع، در اين مجموعه تنها به نحوه كنترل كيفي در سالن مونتاژ(1) پرداختيم.
...

قيمت محصول : 16000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.