تحقيق اقتصادي قوانين حيات در دنياي امروزي

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق اقتصادي قوانين حيات در دنياي امروزي

۱۲۸ بازديد ۰ نظر

تحقيق اقتصادي قوانين حيات در دنياي امروزي

تحقيق اقتصادي قوانين حيات در دنياي امروزي

فرمت فايل : doc

حجم : 21

صفحات : 25

گروه : اقتصاد

توضيحات محصول :

قوانين حيات در دنياي امروزي

چكيده مقاله :
در اين مقاله تلاش مي گردد كه با توجه به شيوه هاي توليد و رفتار اقتصادي مردم ايران كه كرج هم جزئي از آن مي باشد و مطالب پيش گفته ، به قوانين عمده حيات در دنياي امروزي به طور مختصر اشاره هايي شود تا با شناخت اين قوانين بتوان در نظام تصميم گيري كلان و خرد كشور آنها را مد نظر قرار داد .
در هر دوره اي از زندگي بشر ، از مجموع عملكرد مديريتي ، اقتصادي ، تكنولوژيكي و فكري ( عملكرد توليدي) قوانيني زاده مي شوند كه به همراه رفتارها و نيازهاي ذاتي بشر ، رفتارهايي از پيشينه تاريخي يك كشور در حيات امروزي آن و ارزش هاي اجتماعي مجموعه قوانيني را تشكيل مي دهند كه مي توان آنها را قوانين حيات ناميد .
لازمه زندگي شرافتمندانه ، مؤثر و رضامند شناخت اين قوانين است ، هر كس ، هر جامعه ، هر سازمان ، هر شركت ، هر دولت و هر ملتي اين قوانين را شناخت و ساختارها و قوانين مختلف اقتصادي ، فرهنگي ، دفاعي ، آموزشي ، سياسي ، پژوهشي ، مطالعاتي و غيره … خود را بر اساس آنها طراحي نمود و به آنها عمل كرد ، مي تواند در صحنه هاي مختلف داخلي و بين المللي نقشي داشته باشند . در غير اينصورت ، به وسيله همان قوانين حيات نابود خواهد شد .
...
در جوامع اطلاعاتي جايگاه ، منزلت و اقتدار دولتها دگرگون مي شود و دولت شهرها جايگزين دولت ملت ها مي شوند . براي مثال شهري مثل تهران وابستگي به حاكميت ملي و دولت ايران نخواهد داشت ، بلكه جزيي از اقتصاد الكترونيكي جهان خواهد شد . در جوامع اطلاعاتي براي شركت ها و بنگاههاي توليدي و خدماتي شرايطي بوجود مي آيد كه بتوانند در تصميم گيريهاي جهاني اثرگذار باشند ، بطوريكه بعضي از آنها حتي بتوانند بر نحوه عمل قدرتمند ترين حكومت ها نظارت نمايند .
...25

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.