توضيحات محصول :
بررسي ميزان تأثير كيفيت خدمات بانك كشاورزي بر ميزان رضايت مشتريان
هدف آن بانك در منطقه غرب استان مازندران
اين پژوهش در پي آن است تا كيفيت خدمترساني (سرويسدهي) را به عنوان يك شاخص و يكي از متغييرهاي مهم و رايج در دنياي مدرن امروزي كه ميتواند در سنجش ميزان انتظارات برآورده شده مشتريان بانكهاي كشور مؤثر باشد ارايه دهد. بنابراين هدف اصلي از اين تحقيق پيمايشي شناخت چگونگي رابطهاي است كه كيفيت خدمات بانك كشاورزي بر ميزان رضايت مشتريان بانك ميتواند داشته باشد .
و نيز شناخت و تعيين ميزان رابطه :
رضايت مشتريان بانك در زمينه هاي قابل اعتماد بودن. پاسخگو بودن اطمينان دادن همدلي داشتن و حفظ ظاهر نمودن مي باشد
همچنين از اهداف ديگر تحقيق مي توان به اين موارد اشاره كرد : بررسي تاَثير جنسيت كاركنان در رضايت مشتري ،تاَثير سن كاركنان در رضايت مشتري ،تاَثير تحصيلات مشتر ي در رضايت او ،ميزان استفاده مشتريان از انواع خدمات بانك و...
...
نتايج حاصل از بررسي حيطه هاي كيفيت خدمات :
نتايج حاصل از آزمونهاي انجام شده بيانگر اين مطلب است كه در بين شعب مختلف بانك از لحاظ ميزان ارايه خدمات و رضايتمندي مشتريان در تمام حيطه هاي كيفيت خدمات بجز حيطه همدلي داشتن تفاوتهايي وجود داردو شعب مختلف در حيطه هاي قابليت اعتماد ، پاسخگويي،اطمينان دادن وحفظ ظاهر نمودن در يك سطح قرار ندارند و با هم متفاوتند.جهت رفع اين نقيصه مي توان با بررسي موّلفه هاي اين حيطه ها و ارايه راهكارهايي جهت بهسازي و بهبود اجرايي هر كدام از موّلفه ها و رساندن تمام شعب به يك سطح استاندارد تفاوتهاي موجود را از ميان برداشت.
...