دانلود تحقيق روانشناسي مديريت

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود تحقيق روانشناسي مديريت

۱۳۱ بازديد ۰ نظر

تحقيق روانشناسي مديريت

تحقيق روانشناسي مديريت

فرمت فايل : doc

حجم : 43

صفحات : 44

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

يكي ازشاخه هاي جديد علم و معرفت كه مسئله نيروي انساني وديگر جنبه هاي مربوط دنياي كار را دركانون توجه خود دارد ،روانشناسي مديريت است. اين شاخه از دانش ،مطالعه علمي رابطه انسان ودنياي كار را مورد وجهه همت خود قرار داده است وسازگاري مردم را در جريان امرارمعاش خود باخصوصيات وويژگي هاي محل كار،با افرادي كه درمحل كار با آنان سروكار پيدا مي كنند،وبا كارها ومشاغلي كه انجام مي دهند،مورد مطالعه قرار مي دهد.
روانشناسي مديريت اينك آميزه هايي است، ازعلم وعمل، كه زمينه هاي تخصصي متعدد و گسترده اي از قبيل روانشناسي امور استخدامي،رفتار سازماني ،توسعه سازماني،روانشناسي مهندسي،مشاوره حرفه اي ،روانشناسي مصرف كننده وجز اينها را با مبحث فرعي متنوع دربرمي گيرد . از لحاظ علمي در پي بسط وگسترش  علم ومعرفت درخصوص مردم در دنياي كاراست.
...
چگونه مشوق كاركنان باشيم؟
 راهكارهاي تشويق كاركنان به كار
    همانطور كه در ابتداي مطالب عنوان شد استرس در سطحي گسترده و پيچيده در تمامي فعاليت هاي ما مشاهده شده و به عنوان معضلي است كه   مي تواند در حد شديد خود حتي به نابودي سازمان و جامعه بينجامد و برعهده مديران است كه با شناخت عوامل بوجود آورنده و تشديد كننده راه هايي براي كنترل موثر آن ( نه جلوگيري ) تدوين نمايند به طوري كه استرس امري است اجتناب ناپذير و نمي توان از آن دوري جست و به نوعي گريبان گير تمامي افراد در هر سطحي و در هر مجموعه ‌اي مي شود. بنابراين مديري را     مي توان موفق و موثر در كار كردن با افراد دانست كه بتواند حالات روحي، رواني آنها را در محيط كار تشخيص دهد و اين چنين حالاتي را در جهت مؤثر و به عنوان محركي براي تلاش و انگيزش بيشتر افراد تبديل نمايد.
...

قيمت محصول : 3000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.