دانلود تحقيق رضايت شغلي در اصول سرپرستي

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

دانلود تحقيق رضايت شغلي در اصول سرپرستي

۱۱۴ بازديد ۰ نظر

تحقيق رضايت شغلي در اصول سرپرستي

تحقيق رضايت شغلي در اصول سرپرستي

فرمت فايل : doc

حجم : 36

صفحات : 58

گروه : مديريت

توضيحات محصول :

اصول سرپرستي رضايت شغلي

مقدمه
در جوامع امروزي كه افراد بخش قابل توجهي از فعاليت‌هاي روزانه‌شان را صرف كسب درآمد مي‌كنند و يا از طريق آموزش‌هاي مختلف خود را براي فعاليت‌هاي شغلي آماده مي‌سازند، به همين دليل بحث از اشتغال و بررسي همه جانبه در خصوص ماهيت آن اهميت زيادي پيدا نموده است. زيرا ممكن است اين افراد فاقد مهارت‌هاي لازم باشند، علاقمند نبوده و يا از شغل خود ناراضي باشند. اما قسمتي از انگيزه‌ها و بهره‌وري در شغل به هماهنگي بين خصوصيات شغلي با توانايي‌ها ، نيازها ، علايق و ارزش‌هاي افراد بستگي دارد. اين هماهنگي سبب رضايت شغلي فرد مي‌گردد و فقدان آن سبب نارضايتي، رضايت و عدم رضايت از شغل باكل زندگي فرد در ارتباط است و مي‌تواند سبب شود كه فرد در زندگي بهتر و راحت‌تر باشد يا نباشد. به همين جهت است كه به شغل و عوامل مرتبط با آن نظير رضايت شغلي توجه بيشتري مي‌شود و اين در حالي است كه فردي سعي دارد شغلي را انتخاب كند كه علاوه بر تأمين نيازهاي مادي از نظر رواني نيز او را ارضاء كند.
...

فوايد بررسي رضايت شغلي

«ديويس» و «نيواستروم» (1985) فوايد بررسي رضايت شغلي  را بشرح زير عنوان كرده‌اند:
1-    رضايت شغلي كلي: يكي از فوايد بكار بستن اين بررسي، اين است كه مديريت را از ترازهاي كلي رضايت شغلي آگاه مي‌كند اين بررسيها نشان مي‌دهد كه كاركنان در كدام قسمت‌ها دچار مشكل هستند.
2-    ارتباط:  هنگاميكه از يك عضو سازمان خواسته مي‌شود تا آنچه در ذهن دارد بگويد، نه تنها پاسخها مهم هستند بلكه سبب مي‌شود ارتباط نيرومندي بين كارمند و رده‌هاي بالاي سازمان برقرار شود.
...

قيمت محصول : 5000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.