تحقيق تاثير خصوصي سازي نگهداري شبكه كابل بر كاهش هزينه هاي مخابرات

دانلود پروژه مقاله تحقيق پاورپوينت گزارشكار طرح توجيهي

تحقيق تاثير خصوصي سازي نگهداري شبكه كابل بر كاهش هزينه هاي مخابرات

۱۰۱ بازديد ۰ نظر

تحقيق تاثير خصوصي سازي نگهداري شبكه كابل بر كاهش هزينه هاي مخابرات

تحقيق تاثير خصوصي سازي نگهداري شبكه كابل بر كاهش هزينه هاي مخابرات

فرمت فايل : doc

حجم : 51

صفحات : 63

گروه : تحقيق

توضيحات محصول :

بررسي تأثير خصوصي سازي نگهداري شبكه كابل و هوائي مركز تلفن شهيد قندي ميانه در كاهش هزينه‌ها و تعديل نيروي انساني شركت مخابرات استان
بيـان مسئلــه پژوهـش
در دهه‌هاي 1950 و 1960 كشورهاي صنعتي با دخالت دولتها دوران با ثباتي توأم با رشد معقولي را طي كردند و دولتها با اجراي سياستهاي خرد و كلان اقتصادي به مؤفقيتهاي نسبي دست يافتند . و بدنبال آن ، مؤفقيتهاي مقطعي اقتصاد برنامه‌اي يا متمركز كشورهاي سوسياليستي با مشاركت فعال دولت در اقتصاد بهايي داده نشود و منجر به متورم شدن اندازه دولتها و بخشهاي دولتي گرديد و اين دخالتها بصورت ملي كردن صنايع مختلف و تشكيل شركتهاي دولتي عينيت پيدا كرد و به حضور و دخالت دولتها مشروعيت بيشتري بخشيد .
پس از چندين دهه كه روند فوق ادامه داشت و بعلت رشد جمعيت و ايجاد نيازهاي متنوع و پيشرفت تكنولوژي دولتها با مشكلات و معضلاتي مانند كسري تراز پرداختها ، بروكراسي شديد ضعف سيستمهاي مديريتي ، ضعيف بودن سيستمهاي ارزيابي و حسابسري ، ازدياد كاركنان روبرو شدند . كه در اوايل دهه 1980 سياستهاي خصوصي سازي (غيرملي كردن) بتدريج در كشورهاي مختلف جهان مورد توجه قرار گرفت . دولتها براي رهايي از مشكلات مالي و معضلات اجتماعي از حالت دخالت به حالت ارشادي تغيير موضع داده و از فعاليتهاي غيرضروري دست كشيده و بيشتر فعاليتهاي غير امنيتي و احساس را به بخش خصوصي واگذار كردند .
...
- نتـــايج
در بررسي مقايسه هزينه‌هاي پرسنلي مربوط به نگهداري شبكه كابل و هوايي مركز تلفن شهيد قندي ميانه در دو حالت بخش خصوصي و دولتي به اين نتيجه مي‌رسيم كه عمده هزينه‌هاي نگهداري شبكه كابل در شرايط تصدي شركت مخابرات در هزينه‌هاي پرسنلي متمركز شده ولي در بخش خصوصي بيشتر
هزينه‌ها در حق‌الزحمه پيمانكاران انباشته مي‌گردد .
از مقايسه اين هزينه‌ها كه در جدول 4-1بخش دولتي و6-1بخش خصوصي كه شامل هزينه‌هاي پرسنلي و غيرپرسنلي و حق‌الزحمه پيمانكاران و وسايط نقليه مي‌باشد .
...

قيمت محصول : 8000 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.