فرمت فايل : ppt
حجم : 117
توضيحات محصول :
كارفرما(master)
1 - مقدمه
2 - روشهاي ايجاد انگيزش
الف - مدلهاي ايستا
مدل مرتبسازي
ريسك و انگيزش
ارزيابي عملكرد نسبي
وظايف چندگانه
ارزيابي كارايي به صورت نظري
كارگروهي
3 - ساختار دستمزد و سيستم پرداخت انگيزشي
ساختار رابطه پرداخت
مقايسه اجزا درآمد مديران در كشورهاي مختلف
4 - جمعبندي
بخشي از متن:
در بسياري از موارد، به صرفهتر است كه فرد وظيفه معيني را به جاي آنكه خود انجام دهد، به شخص ديگري واگذار كند، زيرا اين وظايف يا اعمال، پيچيدهتر يا پرهزينهتر از آن هستند كه از عهده خود فرد برآيند. در اين موارد، بحث قرارداد بهينه و تئوريهاي انگيزشي مطرح ميشوند. تئوري انگيزش عموماً روي اعمالي تمركز ميكند كه بسيار پيچيدهتر يا پرهزينهتر از آن هستند كه خود فرد به آنها بپردازد. در اين حالت فرد در نقش يك كارفرما مجبور است كارگزاري با دانش يا مهارتي خاص را استخدام كند تا عمل موردنظر را برايش انجام دهد. موضوع اصلي اين است
...
در اين نوشته، مروري بر روشهاي ايجاد انگيزه در كاركنان انجام گرفت و اشاره شد كه روشهاي ايجاد انگيزه را ميتوان به دو دسته صريح و ضمني تقسيم كرد. وجه تمايز دو روش يادشده، استفاده از پرداخت مالي به كاركنان براي ايجاد انگيزه است. ...
...